Wspieranie popularnych inicjatyw sportowych przez vivo sposobem na zwiększenie świadomości marki
Jak zapewnił Michał Opłocki piastujący stanowisko rzecznika vivo Polska – „Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią „More Local, More Global”, jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem.”
Nasz kraj jest jednym ze strategicznych rynków w Europie dla vivo. Dlatego firma chce jeszcze bardziej wzmocnić świadomość marki poprzez sponsorowanie lubianego w Polsce sportu, w którym odnosimy sukcesy na arenie międzynarodowej. Kibiców i fanów sportu na pewno ucieszy fakt, że vivo mocno bierze pod uwagę możliwości fotograficzne w projektowaniu swoich smartfonów, więc można dobrze dzielić się chwilami z kibicowania czy własnego uprawiania sportu.
vivo coraz mocniej inwestuje w sport
To nie pierwsza inicjatywa, w której vivo zostaje oficjalnym smartfonem związanym ze sportem. Wcześniej vivo X60 Pro został oficjalnym smartfonem mistrzostw UEFA EURO 2020, teraz vivo jest oficjalnym smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, a w przyszłym roku będzie także oficjalnym smartfonem Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze.
Zobacz również: Odbierz gratis Xbox Game Pass na PC lub Ultimate. Świetna promocja z energetykami… ale nie do końca działa
Źródło: vivo / foto: własne