Sieć tłumaczy, że nowa usługa płatnicza ma być wygodna i skróci czas robienia zakupów.
– W ramach naszej strategii od kilku lat bardzo mocno inwestujemy w transformację cyfrową, która jest jedną z podstaw rozwoju sieci Żabka. Wszystkie wprowadzane przez nas usługi bazujące na nowoczesnych technologiach mają przede wszystkim za zadanie zwiększyć jakość i komfort zakupów dokonywanych w naszych sklepach. Tak jest też z Żappka Pay, czyli nową funkcjonalnością w aplikacji żappka. To nowoczesne i bezpieczne rozwiązanie płatnicze sprawi, że zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do minimum – komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska.
Jak działa Żappka Pay?
Aby zacząć korzystać z nowej usługi, w aplikacji żappka należy podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca.
Aplikację wyróżnia możliwość dodania karty na kilka wygodnych sposobów tj. za pomocą zdjęcia czy NFC (przez zbliżenie karty do telefonu). Żabka zapewnia, że podłączenie karty i płacenie za pośrednictwem aplikacji jest całkowicie bezpieczne, a cały proces jest obsługiwany przez firmę First Data.
Co ważne, dzięki Żappka Pay jednym skanowaniem aplikacji będzie można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji przygotowanych dla użytkowników żappki.
Testy Żappka Pay rozpoczęły się w drugiej połowie maja w 5 sklepach sieci – 3 w Poznaniu i 2 w Warszawie. Rozwiązanie będzie dostępne dla klientów we wszystkich ponad 6100 sklepach Żabka już w połowie czerwca.
Opinia: Kolejne sklepy próbują mi wmówić, że potrzebuję ich systemu płatności
Źródło: Żabka / foto. Instalki.pl