Centrum badań Experian Hitwise opublikowało wczoraj wyniki dla USA z poprzedniego miesiąca. W porównaniu z 10,6-procentowym udziałem w rynku w grudniu, Bing zwiększył swoje notowania o 2,21 punktów procentowych. W tym samym czasie liczba wyszukiwań Yahoo zmniejszyła się o 4 punkty procentowe, jednak wszystkie strony oparte na silniku Bing zanotowały wzrost z 25,77% do 27,44%, czyli zwiększyły swoje udziały o 6%!
W tym samym czasie wyszukiwarka Google zanotowała 2-procentowy spadek z 69,67% do 67,95%.
W komunikacie prasowym, Experian Hitwise stwierdza, że grupa Bing otrzymała również wyższy wskaźnik sukcesu dotyczący kliknięć na stronie. Oznacza to, że 81% wyszukiwań, które miały miejsce zarówno na Yahoo!, jak i Bing, zakończyło się sukcesem i użytkownik pozostał już na stronie. Wskaźnik sukcesu Google był zdecydowanie niższy: 65%.
Źródło: Neowin, Experian