Kanał Zero od początku oficjalnego rozpoczęcia swojej działalności bije rekordy popularności na YouTube. Liczba wyświetleń filmów od 1 lutego przekroczyła już 17 milionów, a na kanale co rusz pojawiają się nowe treści. Na liście partnerów kanału widnieje teraz także sieć sklepów x-kom. Na czym polega współpraca x-kom i Kanału Zero?
x-kom wspiera Kanał Zero
W tworzenie Kanału Zero jest zaangażowanych co najmniej kilkadziesiąt osób. Krzysztof Stanowski, pomysłodawca i założyciel projektu, od początku chciał, aby wszystko stało na najwyższym poziomie merytorycznym i technicznym. X-kom jako partner technologiczny kanału odpowiada za technikalia.
Doradcy firmy x-kom towarzyszą pracownikom Kanału Zero na etapie wyposażania ich standardowych stanowisk pracy. Sklep zaopatruje też sprzęt umożliwiający realizację programów.
Bycie technologicznym geekiem jest zaszyte w DNA x-komu, więc z chęcią Wam pomagamy tak, jak to robią na co dzień nasi doradcy, którzy codziennie pomagają tysiącom osób w zakupie sprzętu – mówi Przemysław Ladra, Wiceprezes x-komu. – Chcemy dać również tę wartość widzom Kanału Zero, dlatego będziemy tutaj wpadać i dzielić się wiedzą o technologii, ciekawych premierach, nowinkach, gadżetach, gamingu, czy cyberbezpieczeństwie. Wasi widzowie będą mogli też liczyć na fajne, promocje i oferty
– powiedział Przemysław Ladra, wiceprezes x-kom.
Wiemy, że w przyszłości nie zabraknie specjalnych ofert i promocji ekskluzywnych dla widzów nowego Kanału Krzysztofa Stanowskiego. W ramach partnerstwa obu podmiotów w siedzibie kanału powstanie Strefa Gracza. Więcej o niej dowiemy się zapewne w niebawem.
Źródło: inf. prasowa