Chodzi konkretnie o ten klip:
Przedstawia ona mężczyznę, który nie radzi sobie z trzymaniem smartfona w ręce podczas pisania z kochanką, podczas gdy jego kobieta śpi obok. W efekcie musi on przestać obejmować partnerkę. Los chciał, że przy tym ją obudził (czego jakimś cudem nie zauważył), a ona zobaczyła intymne wiadomości wysyłane do innej. Całość profil Xiaomi Malaysia na Twitterze opisał:
„Niegrzeczny chłopiec! Powinien spróbować użyć #Mi9SE (…)„
Oczywiście rozumiemy główny przekaz: nasz Mi 9 SE jest super, bo jest kompaktowy. Sama jakość reklamy nie stoi jednak na wysokim poziomie (o ścieżce audio już nie wpominając), a wręcz żałosna treść jedynie kompromituje do reszty chińskiego producenta.
Na szczęście ktoś w Xiaomi zauważył tę reklamę i podjęto decyzję o jej usunięciu. Dziś nie znajdziemy już jej w oficjalnych kanałach dystrybucji. Internet jednak nie zapomina i spora grupa osób pewnie przez jakiś czas jeszcze będzie wiązać firmę z tą reklamą, co na pewno nie wpłynie korzystnie na jej wizerunek.
Jeśli interesujecie się marketingiem, to weźcie to za przykład źle zrobionej reklamy i przyswójcie w ramach kształcenia.
Źródło: Android Police