Owocem nowej współpracy mają być sprawozdania sportowe na terenie Stanów Zjednoczonych, audycje radiowe oraz wsparcie w publikowaniu wiadomości ze świata. Głównym założeniem obu firm będzie jednak stworzenie największej dedykowanej platformy poświęconej informacjom ze świata sportu, z naciskiem na takie dyscypliny jak NFL, NBA, NHL czy MLB, które to w USA cieszą się zainteresowaniem przynajmniej kilkunastu milionów Amerykanów. Dział Yahoo Sports już zapowiedział przygotowanie dedykowanych transmisji, w ramach których wspólnie z oddziałem NBC Sports Groups będzie promował bieżące wydarzenia sportowe.
Obie firmy planują kontynuować pracę w ramach swoich dotychczasowych serwisów. Zapowiadają jednak integrację materiałów online, a także wzajemne prowadzenie imprez sportowych np. poprzez streaming online. Trzeba przyznać, że obecna prezes Yahoo ma głowę na karku, gdyż popularność sportów w USA jest ogromna, co może tylko umocnić markę, która jeszcze niedawno mocno podupadła w świadomości Internautów.
Źródło: Slashgear