W Polsce z Internetu korzysta prawie 20 mln osób, z czego 13.4 mln korzysta z YouTube, dając tym samym 67% zasięg. Prawie 13 mln materiałów Polacy oglądają każdego miesiąca, zaś tylko strona główna odwiedzana jest w naszym kraju 9.42 mln razy. Dla porównania Onet ma ponad 7 mln wejść, zaś WP ok. 6.8 mln.
Jeśli chodzi o grupę docelową, to największym zainteresowaniem YouTube cieszy się wśród użytkowników w wieku 25-34 lat (28%), a także 35-44 (17%). Z kolei 6 mln Polaków mieści się w grupie wiekowej 25-44. Przy okazji jest to drugi najpopularniejszy serwis społecznościowy po Facebooku (13.8 mln) oraz druga najpopularniejsza wyszukiwarka po Google. Więcej interesujących danych dotyczących nie tylko naszego kraju, można zobaczyć pod tym adresem.
Źródło: Tube.ad