Popularny serwis YouTube rozpoczął wdrażanie zmian w interfejsie. Oprócz tego po raz pierwszy od 12 lat odświeżono logo. Czerwony kształt przypominający stary kineskopowy telewizor przeniósł się zza części Tube przed YouTube oraz zyskał przycisk Play. Nowo logo jest tym samym jaśniejsze i ma się lepiej skalować.
Deweloperzy nie ominęli również aplikacji mobilnej YouTube, którą dotknęły spore zmiany. Wśród nich znajdziemy chociażby możliwość zmiany tempa odtwarzania klipu, dynamiczną zmianę proporcji okna czy przewijanie poprzez dwukrotne dotknięcie ekranu.
Zmiany nie ominęły również pozostałych elementów interfejsu przeglądarkowej wersji serwisu. Po zakończonych testach szersza publiczność z pewnością zauważy jaśniejsze tło strony, większe miniaturki filmów czy nowy wygląd kanałów.
Oprócz tego stworzono szybszy dostęp do serwisów TV, Gaming, Muzyka, odświeżono część strony z opisem i komentarzami oraz wprowadzono opcjonalny ciemny motyw. O ostatnią nowość użytkownicy postulowali od dłuższego czasu. Ciemna szata graficzna to ukłon dla tych, którzy lubią korzystać z serwisu po zmroku.
Deweloperzy nie ominęli również aplikacji mobilnej YouTube, którą dotknęły spore zmiany. Wśród nich znajdziemy chociażby możliwość zmiany tempa odtwarzania klipu, dynamiczną zmianę proporcji okna czy przewijanie poprzez dwukrotne dotknięcie ekranu.
Nowości wprowadzane są falami i cały proces aktualizacji może potrwać do kilku dni.