Nowa funkcja została nazwana Merch Shelf, a Teespring zaznacza, że liczba przekierowań do ich strony pochodzących z YouTube jest 30% wyższa niż z innych źródeł. Oznacza to, że ludzie chętnie odwiedzają sklepy twórców wideo i zapoznają się z ich produktami. Nie mamy jednak informacji na temat zainteresowania samym zakupem. Możemy jednak być pewni, że więksi twórcy na sprzedaż gadżetów nie narzekają.
Today, we are proud to announce that the @Teespring x @YouTube merchshelf is now available for eligible creators in Europe!
Your #merch and your #YouTube content, all in one place
Check out more information here: https://t.co/9HAAbyLQu2 #merchshelf pic.twitter.com/SWWxhYzRij
— Teespring (@teespring) 13 listopada 2018
Aby móc korzystać z Merch Shelf trzeba mieć przynajmniej 10 000 subskrypcji i należeć do Programu Partnerskiego YouTube. Osobom, które spełniają te warunki Teeespring oferuje wsparcie swoich designerów w projektowaniu gadżetów. Dodatkowo firmy zapewniają twórcom, którzy dodadzą sklep do swoich kanałów bonus: dodatkowy 1$ za każdy przedmiot sprzedany bezpośrednio przez Merch Shelf. Promocja trwa do czerwca.
Do tej pory twórcy korzystali z rozwiązań takich jak Cupsell, aby móc sprzedawać swoje produkty. Jednak możliwość przypięcia listy produktów z bezpośrednimi odnośnikami pod wideo na desktopach oraz smartfonach na pewno da lepszy rezultat. Podejrzewam więc, że duża część YouTuberów przejdzie do Teespring.
Źródło: Teespring