„2 miliardy wejść dziennie – łatwo jest nazwać YouTube stroną, na której oglądamy wideo nagrane w przeszłości” napisał zespół YT na swoim blogu. „Powiedzieliście nam, że chcecie czegoś więcej – teraz znajdziecie to w naszym serwisie. W odpowiedzi na zapotrzebowanie, przekazujemy wideo z koncertami, sportem i wywiadami na żywo za pomocą strumienia.
Na początku YouTube będzie musiał „zintegrować nowego rodzaju content i narzędzia z dotychczas działającą stroną serwisu”. Nową treść przekazaną w formie strumienia będą stanowiły m.in. koncerty partnerów serwisu w przekazie na żywo. „Cel polega na zapewnieniu tysiącom partnerów możliwości streamingu materiału z ich kanału na żywo”. Warto dodać, że nowa strona YT będzie gratką dla fanów sportu.
Użytkownicy będą mogli subskrybować ulubione kanały ze strumieniem, dzięki czemu otrzymają informacje o nadchodzącym wydarzeniu.
Źródło: Reuters