– 4 lipca: 1,7 mln,
– 9 lipca: 4,5 mln,
– 12 lipca: 10 mln,
– 9 września: 28,7 mln,
– 22 września: 43,4 mln.
Informacji tych nie potwierdza najbardziej zainteresowany, czyli koncern z Mountain View. Google wychodzi chyba z założenia, że dopóki nie ma się czym chwalić, a co za tym idzie – liczba zarejestrowanych użytkowników portalu nie jest satysfakcjonująca – podawanie ich ilości do opinii publicznej jest bez sensu.
44,3 miliony użytkowników to wcale nie jest dużo (w porównaniu do Facebooka to nawet bardzo niewiele). Trzeba jednak pamiętać, że odkąd Google umożliwiło rejestrację w swoim serwisie wszystkim osobom, a nie tylko zapraszanym przez pozostałych jego użytkowników, ilość osób odwiedzających G+ z każdym dniem rośnie.
Ciekawa jestem czy (jeśli w ogóle) uda się Google+ dogonić Facebooka. A jeśli tak, to w jakim przeciągu czasu, bo to dość istotna kwestia. Oba portale rywalizując ze sobą sprawiają, że są udoskonalane i wprowadzane są kolejne nowości, mające przeciągnąć użytkowników na swoją stronę.
Źródło: Geeky-Gadgets