Żabka zgniata konkurencję. Firma dostarczy Ci zakupy w plener

Aleksander PiskorzSkomentuj
Żabka zgniata konkurencję. Firma dostarczy Ci zakupy w plener
Żabka zaczyna robić wszystko, aby technologicznie przegonić konkurencję na różnych polach. Od dłuższego czasu możemy skorzystać z aplikacji Jush, ale teraz będzie można jej użyć w zupełnie nowy sposób. Okazuje się bowiem, że Żabka za pośrednictwem Jush dostarczy zamówione zakupy w plener.

Na start usługa została ograniczona do konkretnych lokalizacji.

Żabka dostarczy zakupy w plener

Nowa usługa Żabki związana z dostawą została wprowadzona do aplikacji Jush i obecnie działa tylko i wyłącznie na terenie Warszawy. Co ciekawe, dostawa została ograniczona do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w mieście – nie wiadomo czy zostanie rozszerzona na inne punkty w nadchodzących tygodniach.

Gdzie więc w stolicy można skorzystać z dostawy Jush w plener? Na ten moment w takich lokalizacjach, jak: Pola Mokotowskie, Park Skaryszewski, Plaża Poniatówka, Plaża Saska, Bulwary Wiślane oraz Łazienki Królewskie i Agrykola. Każda osoba, która zdecyduje się skorzystać z aplikacji Jush oraz dostawy w plener na przestrzeni czerwca, lipca i sierpnia dostanie do wykorzystania 200 złotych rabatu.

zabkajush2
fot. Żabka

Żabka podzieli wspomnianą kwotę na 10 kuponów po 10 złotych na zamówienia powyżej 35 złotych oraz 5 kuponów na 20 złotych przy zamówieniach powyżej 50 złotych. Niewykorzystane kupony nie będą przechodziły na następny miesiąc, tak więc z “chomikowania” promocji i rabatów raczej nici.

Jak widać Żabka chce bardzo mocno konkurować między innymi z aplikacją Lisek.app, która również szybko dostarcza towar pod wskazany adres – w ostatnim czasie firma również zapowiedziała wprowadzenie dostawy w plener do swoich klientów.

Żabka nie tylko będzie dostarczać towar w plener. W jednym ze sklepów sieci popularne hot dogi zamiast pracownika robi już robot Robbie. Gotowe jedzenie jest do odbioru w mniej niż minutę.

Pozostaje mieć nadzieję, że w nadchodzących miesiącach Żabka rozszerzy swoją opcję dostaw „na zewnątrz” o kolejne miasta.

W sam raz na nadchodzące wakacje.

Źródło: Cashless / fot. Żabka

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.