Zakupy grupowe z geolokalizacją w Polsce

RafkoSkomentuj
Zakupy grupowe z geolokalizacją w Polsce
Projekt GoPlaces udostępni użytkownikom smartfonów informacje na temat pobytu znajomych oraz ofercie handlowej podmiotów znajdujących się w bliskości aktualnego miejsca przebywania. Dzięki projektowi użytkownicy będą mogli skorzystać z opartych na lokalizacji akcji promocyjnych. Działanie można zatem przyrównać do marketingu z użyciem nadajnika BlueTooth.

Wykorzystując informacje na temat położenia klienta, serwis GoPlaces pokaże na mapie najbliższe sklepy i restauracje, przytoczy opinie znajomych oraz zaprezentuje oferty promocyjne u najbliżej znajdujących się partnerów. Według planów, system ma być gotowy już na nadchodzące wakacje (przełom czerwca i lipca). W Polsce nie ma chyba lepszego czasu na wypróbowanie podobnego serwisu!

Zintegrowane z usługą geolokalizacji zakupy grupowe umożliwią klientom portalu Fezi.pl na korzystanie z ofert zniżkowych za pośrednictwem smartfonu. Oznacza to m.in. możliwość korzystania z elektronicznego systemu weryfikacji, dzięki któremu nie będzie trzeba drukować kuponów. Czy taki system znajdzie w Polsce licznych zwolenników? Dla wielu sprzedawców może to być prawdziwy technologiczny skok na głęboką wodę…

Źródło: Fezi.pl

Udostępnij

Rafko