Zmiany w GearBest. Sklep oferuje teraz 2 lata gwarancji i wygodniejsze prawo zwrotu

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Zmiany w GearBest. Sklep oferuje teraz 2 lata gwarancji i wygodniejsze prawo zwrotu
Zakupy w chińskich sklepach internetowych takich jak AliExpress czy GearBest, cieszą się niesłabnącą popularnością. Niższe ceny przyciągają klientów, ale problemem mogą okazać się kwestie związane z prawem zwrotu i gwarancją. Sklep GearBest postanowił nieco zmienić swoja politykę.

Jak udało nam się dowiedzieć, od teraz klienci, którzy dokonają zakupów w polskiej wersji sklepu pod adresem pl.gearbest.com, mogą liczyć na 2-letnią gwarancję. Przysługuje również 14-dniowe prawo zwrotu więc mamy tutaj do czynienia z dokładnie takimi samymi zasadami jak u sprzedawców prowadzących działalność w Polsce.

Co ważne, wspomniane warunki dotyczą tylko oferty w sklepu w domenie pl.gearbest.com więc robiąc zakupy bezpośrednio na gearbest.com obowiązują stare zasady (rok gwarancji).

Warto też zwrócić uwagę na prawo zwrotu i gwarancję. Niezależnie od tego czy zamówiony towar zostanie dostarczony bezpośrednio z Chin czy z magazynu w Europie, sklep zapewnia, że będzie można dokonać zwrotu do magazynu w Polsce co znacznie ułatwia cały proces. Dotychczas trzeba było odsyłać towar do Chin. Naprawy gwarancyjne obsługuje natomiast centrum serwisowe w Hiszpanii.

Nowe zasady są korzystne dla kupujących, warto jednak pamiętać, że polska wersja sklepu posiada mniejszy asortyment od swojego globalnego odpowiednika. Szczegółowe informacje o gwarancji i zwrotach znajdziecie pod tym adresem.

Źródło: GB, wł.

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.