Zaprezentowany materiał wideo przedstawia opuszczony apartament w Paryżu. Należy podkreślić, że pracę stworzył Benoit Dereau – projektant pracujący jako level designer przy takich produkcjach jak Dishonored, Half-Life 2, Casino Online czy Left 4 Dead. Wszystkie pomieszczenia zostały stworzone całkowicie od podstaw – materiał nie ma swojego odpowiednika w czasie rzeczywistym. I niech ktoś powie po takim materiale, że grafika nie ma znaczenia w grach.
Na uwagę zasługuje przede wszystkim oświetlenie oraz szczegółowa prezentacja poszczególnych elementów apartamentu, wliczając w to łóżko, półki, krzesła czy stolik. Kamera przechodzi do kolejnych pomieszczeń, zaczynając od sypialni, salonu, kuchni, kończąc na łazience i przedpokoju. Jak sądzicie, kiedy grafika w grach zbliży się do takiego poziomu?
Na uwagę zasługuje przede wszystkim oświetlenie oraz szczegółowa prezentacja poszczególnych elementów apartamentu, wliczając w to łóżko, półki, krzesła czy stolik. Kamera przechodzi do kolejnych pomieszczeń, zaczynając od sypialni, salonu, kuchni, kończąc na łazience i przedpokoju. Jak sądzicie, kiedy grafika w grach zbliży się do takiego poziomu?
Źródło: VG 24/7