Poniższy materiał wideo przedstawia w ruchu technologię HairWorks w wersji 1.1. Możemy tu zobaczyć efektywną symulację długich włosów. Aby osiągnąć taki efekt, w czasie rzeczywistym renderowanych jest aż 500 tysięcy pojedynczych włosów. Dzięki temu włosy nie są już statyczne i mogą reagować np. na rozmaite efekty pogodowe, jak wiatr, a nawet deszcz.
Podkreślamy, że póki co jest to demo technologiczne, a więc trudno stwierdzić, kiedy tego rodzaju zachowania włosów pojawią się w grach wideo. Zaprezentowany materiał wideo zarejestrowano przy użyciu karty graficznej GeForce GTX 980 z funkcją Shadowplay. Jak oceniacie efekt końcowy?
Podkreślamy, że póki co jest to demo technologiczne, a więc trudno stwierdzić, kiedy tego rodzaju zachowania włosów pojawią się w grach wideo. Zaprezentowany materiał wideo zarejestrowano przy użyciu karty graficznej GeForce GTX 980 z funkcją Shadowplay. Jak oceniacie efekt końcowy?
Źródło: WCCFTech