Zwrot towaru x-kom z Paczkomatem InPost
Do tej pory rezygnacja z towarów zakupionych w x-kom wymagała akceptacji zwrotu, dokonywanej w ciągu 48 godzin i postępowania zgodnie z instrukcją załączoną w odpowiedzi. Procedurę znacząco uproszczono dzięki Paczkomatom.
Jak zwrócić towar w x-kom przez Paczkomat? To proste, wystarczy zgłosić chęć zwrotu zamówienia w ciągu 15 dni od daty zakupu, poprzez stronę internetową i zakładkę Zwroty i reklamacje. Tam konsument musi wypełnić formularz zwrotu i dopasować wielkość skrytki w Paczkomacie do gabarytu odsyłanego towaru – oczywiście sprzęt musi zmieścić się w automacie paczkowym. Wygenerowany w ten sposób kod będzie aktywny przez 14 dni od wygenerowania.
Uwaga: produkty odsyłane z tytułu uszkodzenia lub nieprawidłowego działania obejmuje inna procedura – o tym konsumenta powiadomi stosowna informacja w dymku.
Bezpłatny zwrot InPostem obowiązuje przy zamówieniach wysyłkowych (kurier i Paczkomat), zamawianych z dostawą. Zwroty w salonach były i są darmowe – można ich dokonać w dowolnej, najbliższej placówce.
„Dzięki takiemu rozwiązaniu, zwrot zakupów w x-komie będzie znacznie wygodniejszy. To Klient będzie mógł zdecydować gdzie i o jakiej porze nada paczkę. Nie będzie musiał czekać 48 godzin na akceptację zwrotu. Szybko, bezpłatnie i wygodnie, takie rozwiązanie lubimy!” – mówi Kamil Szwarbuła, rzecznik prasowy x-komu.
Źródło: x-kom