W Biedronce kupisz tani test na obecność przeciwciał Covid-19

Aleksander PiskorzSkomentuj
W Biedronce kupisz tani test na obecność przeciwciał Covid-19
{reklama-artykul}
Biedronka poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży specjalnego testu serologicznego pozwalającego wykryć obecność przeciwciał na COVID-19. Popularna sieć sklepów zainspirowała się niemieckimi dyskontami, które również zdecydowały się sprzedawać specjalne testy na COVID-19, aby dotrzeć do jak największej ilości osób.

Testy na COVID-19 będzie można zakupić w Biedronce już od poniedziałku, 15 marca. Ile trzeba będzie za nie zapłacić?

Biedronka wprowadza test na COVID-19

Testy, które będą sprzedawane w Biedronce zostały wyprodukowane przez szwajcarską firmę PRIMA Lab, a ich dokładność wynosi około 98 procent. Oznacza to więc bardzo wysoką skuteczność w zakresie wykrywania konkretnych przeciwciał. Test Primacovid działa na zasadzie serologicznej. Pozwala on wykryć istnienie przeciwciał typu IgG i IgM przeciwko koronawirusowi. Wynik badania po wykonaniu testu użytkownik otrzyma w maksymalnie 10 minut.

Biedronka zapewnia, że nowy test na koronawirusa, który będzie dostępny w sieci sklepów w Polsce jest w pełni atestowany oraz bezpieczny. PRIMA Lab spełnia normy takie, jak ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016. To również certyfikowany wyrób medyczny.

biedronkatestcovid
fot. Biedronka

Całość testu można wykonać od początku do końca w warunkach domowych. Producent prosi jednak o to, aby w razie pozytywnego wyniku zgłosić sytuację odpowiedniemu lekarzowi. Jeśli posiadamy objawy, a wynik testu jest negatywny, sytuacja również wymaga kontaktu ze służbą zdrowia oraz lekarzem.

Biedronka nie jest pierwszym dyskontem, który wprowadził test na obecność przeciwciał COVID-19. Na terenie Niemiec podobne testy można kupić między innymi w sieci marketów Aldi. Testy są także dostępne w sklepie internetowym sieci sklepów Lidl.

Jeśli więc chcecie sprawdzić czy posiadacie odpowiednie przeciwciała, lepiej się pospieszyć. Testy mogą cieszyć się bowiem wysoką popularnością.

Za pojedynczą sztukę trzeba będzie zapłacić 49,99 zł.

Źródło: Biedronka / fot. Biedronka

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.