Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama jest dźwignią handlu. Problem jednak w tym, iż aby dane wideo zapadło widzom w pamięć, musi nie tylko być przyzwoicie wykonane, ale również oryginalne. W czasach, kiedy to każdego roku powstaje tysiące różnych reklam, coraz trudniej się przebić.
Aby przybliżyć ewentualnym klientom możliwości smartfona ZenFone Zoom, ASUS poprosił o pomoc Davida Sandberga, czyli twórcę popularnego krótkometrażowego filmu Kung Fury. W ramach tej współpracy powstało pięć reklamowych filmików tworzących kampanię „See The World Up Close”.
Jak twierdzi sam Sandberg, firma nie wtrącała się w jego pracę, dzięki czemu mógł swobodnie zrealizować wszystkie swoje pomysły. Warto zwrócić uwagę, iż twórca starał się zachować pewien klimat znany z Kung Fury. Jaki jest efekt końcowy? Czy nowa reklama spełnia dobrze swoją rolę? Oceńcie sami.
Źródło/Zdjęcie: ASUS