CEO EA, John Riccitiello, poinformował, że ledwie w te kilka dni od momentu rynkowego debiutu Battlefield 3, do dystrybutorów powędrowało dziesięć milionów kopii gry. Co ciekawe, znaczna część z nich wyprzedała już swoje zapasy i zamówiła kolejne dostawy – tak wielką popularnością cieszy się trzecia część gry Battlefield.
Riccitiello stwierdził również, że aż trzy miliony kopii sprzedało się w przedsprzedaży. Jak nie trudno zauważyć, daje to 30% wszystkich sprzedanych w ciągu pierwszego tygodnia – niezły wynik.
Firma Electronic Arts jest bardzo zadowolona z ilości sprzedanych egzemplarzy Battlefield 3. Jej przedstawiciel, Peter Moore stwierdził, że był to najmocniejszy start w historii EA. Tym bardziej, że przewidywano sprzedaż na poziomie 8-10 milionów kopii.
Warto przypomnieć minimalne wymagania sprzętowe Battlefield 3:
– Windows: Vista lub 7,
– procesor: Core 2 Duo 2GHz,
– 2GB pamięci RAM,
– karta graficzna z DirectX 10 lub 11 z 512MB,
– 15GB wolnego miejsca na dysku.
Źródło: Gamespot, bf3blog