Główne zmiany w rozgrywce Borderlands: The Pre-Sequel dotyczą grawitacji, ze względu na umiejscowienie akcji na księżycu Pandory. Kolejna nowość, którą zobaczyć można na 11-minutowym materiale, dotyczy efektów umiejętności klasowej. W przypadku Claptrapa będą generowane losowo – np. bonusy do poszczególnych ataków dla drużyny, a także mniej użyteczne, jak zużycie od razu całego magazynku. Przeglądając materiały można mieć wrażenie, że to kolejny dodatek, jednak twórcy zapewniają, że czas rozgrywki będzie porównywalny do kampanii podstawowych z poprzednich części.
Borderlands: The Pre-Sequel zadebiutuje na rynku już 17 października na platformy PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360. Szykuje się godny konkurent dla Destiny w temacie sieciowych strzelanin?
Borderlands: The Pre-Sequel zadebiutuje na rynku już 17 października na platformy PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360. Szykuje się godny konkurent dla Destiny w temacie sieciowych strzelanin?
Źródło: Gearbox