Dark Souls III zawierać będzie najlepsze elementy poprzednich części, dodając również kilka elementów od siebie. Hidetaka Miyazaki zdradził, że bronie będą teraz bardziej wytrzymałe niż w Dark Souls II. Od początku dostępne będą również szybkie podróże, co ma ułatwić zabawę początkującym graczom, a co niekoniecznie musi podobać się weteranom.
Zmianie ulegnie również magia, która będzie podzielona na kilka odrębnych kategorii. Nie zabraknie oczywiści trybu New Game Plus, gdzie otrzymamy nie tylko nowych i silniejszych przeciwników, lecz również nowe ustawienia wrogów – ma to uniemożliwić naukę gry na pamięć. Dark Souls III pojawi się na rynku w przyszłym roku na platformy PC, Xbox One oraz PlayStation 4 – na dokładną datę premiery musimy jeszcze poczekać, ale już teraz tytuł zapowiada się solidnie i z pewnością wystarczy przynajmniej na kilkadziesiąt godzin zabawy.
Ponownie będziemy mogli również przyzywać inne osoby do pomocy z trudniejszymi przeciwnikami. Nowością z kolei będzie możliwość resetowania statystyk ulubionych postaci z zachowaniem punktów doświadczenia, dzięki czemu gracze będą mieli większe możliwości w eksperymentowaniu z ekwipunkiem czy czarami.
Zmianie ulegnie również magia, która będzie podzielona na kilka odrębnych kategorii. Nie zabraknie oczywiści trybu New Game Plus, gdzie otrzymamy nie tylko nowych i silniejszych przeciwników, lecz również nowe ustawienia wrogów – ma to uniemożliwić naukę gry na pamięć. Dark Souls III pojawi się na rynku w przyszłym roku na platformy PC, Xbox One oraz PlayStation 4 – na dokładną datę premiery musimy jeszcze poczekać, ale już teraz tytuł zapowiada się solidnie i z pewnością wystarczy przynajmniej na kilkadziesiąt godzin zabawy.
Źródło: Gameinformer