„Naprawdę trudno nie odczuwać podekscytowania na myśl, że już dzisiaj fani Dead Island w całej Polsce mogą ponownie ruszyć do starcia z hordami zombie. Tym większego, że łączą nas z nimi bardzo silne więzi. To właśnie z tej przyczyny naszej kampanii promocyjnej towarzyszy tak wiele nietypowych akcji i imprez. Ot choćby prowadzony przez producenta gry – Jacka Brzezińskiego, wykład o tym, jak tworzona była Dead Island Riptide. Impreza odbędzie się podczas Nocy Muzeów w Warszawskiej Szkole Filmowej. Więcej informacji o kolejnych niespodziankach już wkrótce na naszym fanpage Techland Wydawnictwo”.– komentuje Anna Łada-Grodzicka, Manager ds. PR Wydawnictwa Techland.
Dead Island Riptide to kontynuacja światowego hitu. Marka Dead Island to aktualnie najlepiej i najszybciej sprzedająca się polska gra na świecie. W obecnym momencie osiągnęła już wynik 5 mln sprzedanych egzemplarzy.
Poniżej prezentujemy materiał z happeningu promującego grę oraz jej oficjalny zwiastun premierowy.
Źródło: Techland