HBO Max zyska kilka głośnych kinowych produkcji
Polscy konsumenci już od ponad dwóch miesięcy mają dostęp do HBO Max. Przez ten czas biblioteka usługi znacznie się rozszerzyła – między innymi o produkcje ze stajni WarnerBros. Mowa tu chociażby o udostępnieniu opcji obejrzenia filmu The Batman. Najnowsze statystyki jasno obrazują też fakt, że coraz więcej osób decyduje się na opłacanie dostępu do właśnie tej platformy. Czy warto? To już każdy powinien ocenić sam.
Fakty są jednak takie, iż HBO wydaje mnóstwo pieniędzy na uzyskanie głośnych tytułów na licencji. Pewien czas temu sieć obiegła informacja o podpisaniu umowy z Sony Pictures Entertainment, co poskutkuje obecnością filmów od tej wytwórni na HBO Max. Właśnie dowiedzieliśmy się o produkcjach, które zasilą bibliotekę serwisu w nadchodzącym czasie. Na liście odnaleźć możemy zarówno hity od amerykańskiego dystrybutora, jak i inne lubiane przez widzów pozycje.
Spis pochodzi od użytkowników forum SATKurier (podajemy za portalem Upflix.pl), którzy sugerują, że najwięcej premier odbędzie się już w lipcu 2022 roku. Mowa tu przede wszystkim o debiucie zeszłorocznego filmu Spider-Man: Bez drogi do domu, jednego z najbardziej dochodowych i uznanych filmów Marvela. Super by było, gdyby na HBO Max trafiła jego rozszerzona wersja zawierająca szereg usuniętych oraz dodatkowych scen. Zapewne sporo fanów uniwersum skusiłoby się wtedy na opłacenie abonamentu.
Poniżej znajdziecie pełną listę produkcji, które w niedalekiej przyszłości pojawią się na HBO Max:
- Spider-Man: Bez drogi do domu
- Venom: Let There Be Carnage
- Pogromcy duchów. Dziedzictwo
- Obecność 2
- Czarnoksiężnik z Oz (1939)
- Egzorcysta (1973)
- The Cleaning Lady
- Pogoń za miłością
- The Office
Mamy do czynienia z dosyć kuriozalną sytuacją, kiedy to Netflix schodzi na nieco dalszy plan przy wyborze platform streamingowych. Możemy tu zauważyć ewidentny spadek zainteresowania użytkowników – głównie przez brak interesujących treści na licencji oraz niezbyt wysokich lotów tytułów oryginalnych. Firma jednak aktywnie pracuje nad tym, by zachęcić konsumentów do wyboru. Jednym ze sposobów ma być np. wprowadzenie transmisji na żywo czy zniesienie „cenzury”.
Źródło: Upflix.pl