Przedstawiciele Zyngi tłumaczą: „CityVille stało się naszą największą i najpopularniejszą grą na Facebooku, więc naturalnym był fakt, iż będziemy chcieli stworzyć wersję przeznaczoną także na Google+. Chcemy, by nasze gry były dostępne wszędzie i dla wszystkich – bez znaczenia gdzie grają i jakiej platformy do tego wykorzystują”.
CityVille na Facebooku w najlepszym okresie istnienia mogła się pochwalić 70 milionami unikalnych graczy miesięcznie. Dzięki temu aż 30% przychodów firmy Zynga generowanych jest dzięki użytkownikom Facebooka.
Zynga ma wielką nadzieję, że zdobędzie podobną popularność na Google+. Można odnieść wrażenie, że firma chce się uniezależnić od Facebooka. Ale trochę jej to zajmie, gdyż z Google+ korzysta na razie jedynie 43 miliony użytkowników (co przy 800 milionach na Facebooku daje niewielką liczbę).
Źródło: Geeky-gadgets