HBO Max z reklamami – w niższej cenie
Według doniesień zza oceanu, HBO Max najprawdopodobniej w drugim kwartale 2021 roku wprowadzi do swojej oferty tańszą subskrypcję. W zamian za niższy abonament jej użytkownicy będą musieli pogodzić się z wyświetlanymi tu i ówdzie reklamami – informuje CEO AT&T, John Stankey. Wiadomość ta została przekazana podczas rozmowy z inwestorami, dotyczącej raportu finansowego firmy za 4. kwartał 2020 roku. Abonament HBO Max z reklamami… Czy to ma sens?
Na tę chwilę nie znamy żadnych szczegółów odnośnie nowego planu subskrypcji HBO Max. Niewiadomą pozostaje tak cena, jak i rodzaj wyświetlanych reklam. WarnerMedia należący do AT&T już w 2019 roku podawał, że taki abonament powstanie w ramach pakietów HBO Max – wygląda na to, że czas na jego wprowadzenie nadchodzi wraz z ekspansją usługi do kolejnych państw. HBO Max to najdroższy ze wszystkich dużych graczy VOD i nic dziwnego, że poprzez obniżenie ceny abonamentu szefostwo będzie chciało uczynić usługę bardziej konkurencyjną.
Co zmieni debiut HBO Max?
Mówi się, że wraz z debiutem HBO Max w Polsce zmieni się… w zasadzie wszystko. Firma ma zaoferować użytkownikom odświeżony serwis internetowy, a także znacząco ulepszone aplikacje dla urządzeń mobilnych z Androidem i iOS oraz telewizorów. Oprócz rozdzielczości 4K pojawi się obsługa technologii Dolby Atmos, a także materiały 4K HDR.
HBO GO może pozostać serwisem towarzyszącym abonamentowi telewizyjnemu na HBO, ale rolę jego równie dobrze może przejąć HBO Max.
Jakie filmy na HBO Max?
W Stanach Zjednoczonych na HBO Max w 2021 roku zadebiutują m.in. Matrix 4, Mortal Kombat i Diuna – w tym samym czasie, w którym pojawią się w kinach. Nie wiadomo czy zaszczytu tego dostąpią także inne rynki. Na Waszym miejscu byłbym pesymistą i nie spodziewałbym się analogicznej sytuacji w Polsce.
Źródło: AT&T, inf. własna