Fani League of Legends, StarCraft II, Counter-Strike: Global Offensive oraz Hearthstone: Heroes of Warcraft masowo wchodzili również na YouTube. Kanał ESL w tym serwisie cieszył się ogromną popularnością. Filmy oglądano w sumie przez ponad miliard minut, a materiały z Katowic obejrzano ponad 5 milionów razy w dziesięć dni po evencie.
– To niesamowite widzieć, jaką drogę w ciągu pięciu lat pokonało Intel Extreme Masters – od bycia pobocznym wydarzeniem dla targów i konwentów do stania się samodzielnym mainstreamowym wydarzeniem – twierdzi Michał Blicharz, Managing Directors ds. Pro Gamingu w ESL. – To ogromna zmiana, która pokazuje niesamowity wzrost kulturalny dla całego e-sportu wraz ze stałym, wysokim poziomem oglądalności, który może rywalizować z największymi wydarzeniami sportowymi.
Podobnego zdanie jest Ralf Reichert, Managing Director w ESL: – Pamiętam, co mówiono, gdy dwadzieścia sześć miesięcy temu ogłosiliśmy, że Intel Extreme Masters odbędzie się w Spodku i będzie pierwszym zachodnim wydarzeniem na tego typu arenie. Twierdzono, że e-sportowa społeczność nie jest gotowa na tak pionierską imprezę! Trzy sezony zmagań wystarczyły, by stwierdzić, że e-sport może dawać niesamowite, niepowtarzalne wspomnienia. Ślę podziękowania do wszystkich, dzięki którym ten event się odbył. Każdy z nas ma udział w jego sukcesie!
Źródło/Zdjęcia: Intel Extreme Masters Katowice 2015