Robert Lewandowski tańczy na TikToku. Widziałem już wszystko, pora umierać
„Pan piłkarz” tańczy ze swoją żoną w rytm muzyki, stojąc pod wyświetlanym nieco wyżej hashtagiem #WorkoutFromHome. Zobaczcie sami.
Friday MOOD. Do you like it? Stay tuned ##WorkoutFromHome
Spokojnie, nie zamieniamy się w technologiczną wersję Pudelka. Oprócz przekazania Wam tej, jakże istotnej informacji, chciałem zwrócić uwagę czytelników na to, jak coraz częściej osoby starsze próbują zakradać się do świata, który wydawał się wcześniej zarezerwowany jedynie dla młodzieży.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają oczywiście słuszną sprawę, budując sobie przy tym niemałe zasięgi wśród najmłodszych osób. Lwia część użytkowników TikToka to ludzie w wieku 13-17 lat. Do takich osób rzadko docierają przekazy medialne. Młodzież nie słucha rodziców, ale Roberta Lewandowskiego? RL9? Pana Piłkarza? Owszem!
Ostatnio spore poruszenie w sieci wywołała rozmowa Premiera Mateusza Morawieckiego ze znanym YouTuberem Blowkiem. Mnóstwo osób wyśmiało ten pomysł, zastanawiając się, dlaczego głowa państwa polskiego traci czas na takie aktywności. Powiem Wam: żeby dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych odbiorców. Zagranie Rządu polskiego było strzałem w dziesiątkę – film z Blowkiem wywołał w sieci należyte poruszenie, a ostrzeżenia związane z koronawirusem trafiły do odpowiedniej grupy docelowej.
Bez względu na to jak ocenimy takie akcje, warto pamiętać o tym, że są one skuteczne. Rzecz jasna tworzone są zapewne nie tylko „dla dobra sprawy”, ale także ze względu na reklamę swojej osoby (marki), czy też chęć „robienia polityki”.