Poznaliśmy polskie ceny platformy Max. Czy są konkurencyjne?

Piotr MalinowskiSkomentuj
Poznaliśmy polskie ceny platformy Max. Czy są konkurencyjne?

Max zaoferuje polskim konsumentom trzy pakiety do wyboru. Każdy z nich różnić się będzie jakością odtwarzanych treści, limitem pobieranych materiałów oraz miesięczną/roczną ceną. Właśnie poznaliśmy szczegóły tego ostatniego – chyba najbardziej wyczekiwanego – aspektu. Właściciel platformy obiecywał konkurencyjne stawki i nareszcie możemy zweryfikować te słowa. Czy faktycznie użytkownicy masowo zaczną rezygnować z innych usług na rzecz tej niedługo debiutującej?

Max – ceny poszczególnych pakietów

Netflix, Amazon Prime Video, Disney Plus, SkyShowtime – długo można wymieniać serwisy streamingowe działające na terenie naszego kraju. Każdy z nich posiada zupełnie inną bibliotekę filmów/seriali i zdecydowanie się na jedną subskrypcję nie należy do najłatwiejszych zadań. Trudno więc wyobrazić sobie debiut kolejnej usługi zagrażającej innym graczom na teoretycznie pełnej już scenie. Niektórzy jednak próbują zwiększyć zainteresowanie poprzez dokonanie rebrandingu.

11 czerwca doczekamy się zamiany HBO Max na Max, co jest wydarzeniem zapowiadanym od długich miesięcy. Wtedy też w ręce internautów trafi opcja wyboru jednego z trzech planów abonamentowych. Warner Bros. Discovery nareszcie ogłosiło ich ceny oraz szczegółową zawartość. Czego dokładnie należy się spodziewać i ile pieniędzy wyciągniemy z portfeli?

  • Pakiet podstawowy to wydatek rzędu 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł rocznie. Użytkownicy otrzymają w jego ramach opcję oglądania produkcji na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. Do dyspozycji będzie jakość Full HD wzbogacona ograniczoną liczbą wyświetlanych reklam. Klienci skorzystają przy okazji z kanału linearnego TVN w rozdzielczości HD.
  • Pakiet standardowy to wydatek rzędu 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł rocznie. Tutaj już nie uświadczymy jakichkolwiek reklam, lecz filmy/seriale nadal będą dostępne w jakości Full HD. Pobierzemy maksymalnie 30 tytułów, które obejrzymy offline. Uzyskamy też opcję odtwarzania kanałów linearnych HBO, HBO2, HBO3 oraz TVN w rozdzielczości HD.
  • Pakiet premium to wydatek rzędu 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł rocznie. Użytkownicy będą mogli wyświetlać produkcje na czterech ekranach jednocześnie w jakości Full HD lub 4K przy jednoczesnym wsparciu dźwięku Dolby Atmos. Nie zabraknie funkcji pobrania maksymalnie 100 produkcji w trybie offline. Doczekamy się także dostępu do kanałów linearnych HBO, HBO2, HBO3 oraz TVN w rozdzielczości HD.

Przygotowano też dodatkowe opłaty

To jednak nie wszystko, co Max ma do zaoferowania. Każdy z powyższych planów wzbogacony zostanie o darmową transmisję z igrzysk olimpijskich. Za dodatkowe 20 zł miesięcznie dokupimy przy okazji dodatek Kanały TV i Sport gwarantujący 25 kanałów na żywo: TVN24, TVN24 BiS, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2, TVN 7, TTV, METRO, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Warner TV, HGTV, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito, ID, TLC, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science oraz DTX. Nie zabraknie też najważniejszych wydarzeń sportowych pokroju Wielkich Szlemów, Pucharu świata w skokach narciarskich czy 24h Le Mans.

Co z promocjami? Tutaj sytuacja nie jest do końca jasna, przynajmniej jeśli chodzi o dotychczasowych klientów HBO Max. Wiadomo, że przeniesiony zostanie wcześniejszy plan subskrypcji, jego cena oraz wszystkie funkcjonalności. Na wygranej pozycji są klienci różnych partnerów, oni mogą liczyć na dodatkowe benefity, o których zresztą zdążyliśmy Was już poinformować. Klienci usługi Player natomiast otrzymają specjalną wiadomość dotyczącą oferty specjalnej – jej szczegóły pozostają na razie nieznane.

Przypominamy – Max zadebiutuje w Polsce już 11 czerwca. Wtedy też uzyskamy dostęp do zaktualizowanego interfejsu oraz biblioteki filmów/seriali. Planujecie wykupić subskrypcję?

Osoby zainteresowane dostępem do platformy MAX odsyłamy na oficjalną stronę, gdzie znajdziecie kompletny opis nowej oferty.

Źródło: Wirtualne Media / Zdjęcie otwierające: Warner Bros. Discovery

W treści artykułu znajdują się linki afiliacyjne naszego Partnera.

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.