Znamy szczegóły serwisu Max w Polsce. Data, pakiety, oferta

Piotr MalinowskiSkomentuj
Znamy szczegóły serwisu Max w Polsce. Data, pakiety, oferta

Poznaliśmy najważniejsze informacje dotyczące platformy Max, która już wkrótce zadebiutuje na terenie naszego kraju. Udostępniono szczegóły odnośnie do daty premiery, dostępnych pakietów oraz oferty filmowo-serialowej wchodzącej w ich skład. Tym samym potwierdzono szereg z udostępnianych przez ostatnie miesięcy plotek, co zapewne zaskoczy niektórych konsumentów. Nie zdradzono jednak jeszcze cen konkretnych planów abonamentowych – to także dosyć zastanawiający krok.

Max w Polsce – data, pakiety, oferta

Od dłuższego czasu wiadomo, że platforma HBO Max zniknie z Polski i zostanie zastąpiona przez inny projekt. Do tej pory na temat Max nie mówiono zbyt wiele – pewną informacją było to, iż debiut nastąpi wiosną bieżącego roku. TVN Warner Bros. Discovery dosyć niechętnie udostępniało jednak wyczekiwane detale, co zaczynało być dosyć irytujące dla dotychczasowych subskrybentów. Sytuacja uległa właśnie drastycznej zmianie.

Czerwiec będzie momentem debiutu Max na terenie naszego kraju. Konkretny dzień jeszcze nie padł, choć zapewne niedługo i ten szczegół zostanie zdradzony. Trzeba przyznać, że to dosyć późna wiosenna premiera, choć rzecz jasna wcześniej nie sugerowano startu na łamach kwietnia lub maja. Trudno więc się do tego elementu przyczepiać. Lepiej zwróćmy swój wzrok na cztery plany abonamentowe, bo właśnie tyle Polacy otrzymają do wyboru.

Pakiet podstawowy:

  • bardziej przystępna cena,
  • limitowana liczba wyświetlanych reklam,
  • oglądanie treści na maksymalnie dwóch urządzeniach jednocześnie,
  • jakość Full HD.

Pakiet Standard:

  • brak reklam,
  • oglądanie treści na maksymalnie dwóch urządzeniach jednocześnie,
  • możliwość pobrania maksymalnie 30 tytułów,
  • jakość Full HD.

Pakiet Premium:

  • oglądanie treści na maksymalnie czterech urządzeniach jednocześnie,
  • brak reklam,
  • jakość Full HD / 4K,
  • dźwięk Dolby Atmos,
  • możliwość pobrania maksymalnie 100 tytułów.

Pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport”:

  • pakiet można dokupić do każdego z bazowych planów,
  • dostęp do bogatej biblioteki kanałów informacyjnych, rozrywkowych, dla dzieci oraz sportowych, a także możliwość oglądania relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych (TVN24, CNN, TVN, TVN7, Cartoon Network, Cartoonito, Eurosport 1, Eurosport 2),
  • oglądanie treści na maksymalnie dwóch urządzeniach jednocześnie.

Tym samym otrzymaliśmy potwierdzenie, że Max będzie pierwszym poważnym graczem na rynku, który wprowadzi reklamy do Polski. Niestety nie podano ceny podstawowego pakietu, więc możemy jedynie spekulować na ten temat. TVN Warner Bros. Discovery chce jednak zapewnić konsumentom bardzo konkurencyjną ofertę, co zresztą widać. Czego jednak możemy spodziewać się jeśli chodzi o dostępność filmów i seriali?

Na prezentację pełnej oferty zapewne jeszcze trochę poczekamy. Wiadomo jednak, że pojawi się „Barbie” czy „Wonka” oraz drugi sezon „Rodu Smoka” czy „Diuna: Część Druga”. Nie zabraknie także transmisji z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Poza tym należy spodziewać się także częściowej biblioteki Playera, choć ten serwis rzecz jasna nigdzie się na razie nie wybiera.

Teraz pozostaje tylko oczekiwanie na ujawnienie konkretnego dnia debiutu Max oraz cen za poszczególne pakiety abonamentowe.

Źródło: TVN Warner Bros. Discovery / Zdjęcie otwierające: Warner Bros. Discovery

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.