Nie da się ukryć, iż największa zawodowa liga futbolu amerykańskiego NFL, cieszy się w USA bardzo dużą popularnością. Microsoft postanowił przy jej pomocy zwiększyć rozpoznawalność swoich tabletów z serii Surface. Podpisano kontrakt, który zobowiązuje trenerów oraz graczy, aby podczas meczów na ławce rezerwowych, używano jedynie tabletów giganta z Redmond. Oczywiście, w trakcie zawodów mają się również pojawiać inne, bardziej tradycyjne formy reklamy, na przykład odpowiednie bilbordy czy też zapowiedzi komentatorów.
Czy jednak Microsoft dobrze wydał swoje pieniądze? Na razie jest to wątpliwa inwestycja. Nie dość, że można się zastanawiać czy taki kontrakt jest warty 400 mln dolarów, to jeszcze podczas pierwszych zawodów Surface często był mylony z iPadem, zarówno przez komentatorów, jak i trenerów. Doszło nawet do tego, iż w amerykańskiej telewizji prezenter, zapomniał nazwy sprzętu i określi tablet zwrotem „iPad-like tool”. No cóż, na razie włodarze Apple mogą spać spokojnie.
Źródło/Zdjęcie: NeoBytes