Warto zaznaczyć, że emulator praktycznie nie ma żadnych ograniczeń. Gracze grający w starsze gry otrzymają dostęp do trybu sieciowego, osiągnięć, czatu, listy znajomych itp. Jednocześnie będą mogli skorzystać z dobrodziejstw Xbox One, nagrywając rozgrywkę czy streamując ją w czasie rzeczywistym.
Ze względu na skomplikowaną architekturę, emulator Xbox 360 nie będzie obsługiwał nośników podłączanych za pomocą portu USB ani pierwszej wersji Kinecta. Emulacja gier pobranych z Xbox Live będzie natychmiastowa. W przypadku gier uruchamianych z płyt cała zawartość będzie kopiowana na dysk twardy Xbox One i dopiero wtedy emulowana.
Wsteczna kompatybilność jest obecnie dostępna dla beta-testerów. Dla wszystkich graczy pojawi się w przeciągu najbliższych miesięcy. Na starcie funkcja będzie obsługiwać około 100 tytułów z Xbox 360, a kolejne będą sukcesywnie dodawane.
Źródło: Neowin