Murale Arcane przyozdobiły ściany budynków polskich miast

Piotr MalinowskiSkomentuj
Murale Arcane przyozdobiły ściany budynków polskich miast
{reklama-artykul}
Gdynia, Wrocław, Warszawa oraz Katowice – to właśnie w tych miastach powstały murale prezentujące bohaterów serialu animowanego Arcane dostępnego od pewnego czasu na platformie Netflix. Dziś miało miejsce oficjalne odsłonięcie grafik nie tylko w Polsce, ale także we wielu innych stolicach świata.

Arcane w polskich miastach pod postacią murali

Od 7 listopada można oglądać poszczególne odcinki pierwszego sezonu Arcane. Produkcja tworzona przez Riot Games oraz Netflix cieszy się ogromnym zainteresowaniem oraz uznaniem wśród odbiorców, jak i krytyków. Nic więc dziwnego, że zdecydowano się na przeprowadzenie akcji promocyjnej o ogromnym zasięgu.

Mowa oczywiście o muralach, które ozdobiły ściany budynków we wielu miastach na całym świecie. Na liście znalazła się również Polska, gdzie zdecydowano się umieścić aż pięć grafik. Można je podziwiać w Gdyni (Aleja Zwycięstwa – Partyzantów 39), Wrocławiu (Podwale 7), Warszawie (Elektrownia Powiśle – Drewniana 1 i Plac Zawiszy – Al. Jerozolimskie 117) oraz Katowicach (Słowackiego 16).

arcane mural polska 2Mural w Katowicach | Źródło: Riot Games 

arcane mural polska 3Mural w Gdyni | Źródło: Riot Games 

arcane mural polska 4Mural we Wrocławiu | Źródło: Riot Games

arcane mural polska 5Mural Vi w Warszawie | Źródło: Riot Games

arcane mural polska 6Mural Jinx w Warszawie | Źródło: Riot Games 

Warszawa może poszczycić się dwoma muralami – jeden przedstawia Vi (główną bohaterkę serialu) a drugi jej siostrę – Jinx. Ten ostatni wyróżnia się wykorzystanymi elementami 3D. Warto też wspomnieć, że do stworzenia wszystkich murali użyto farby UV. Ten w stolicy (prezentujący Vi) ozdobiony został dodatkowo elementami LED, a we wrocławskiej grafice zastosowano farmę fluorescencyjną.

Za wykonanie murali odpowiada Goodlooking Studio oraz trzy ilustratorki (Dorota Liwacz, Iza Dudzik oraz Magna Miszczak). Oczywiście to nie pierwsza taka akcja promocyjna w naszym kraju. Podobne przedsięwzięcia były realizowane przy okazji premiery trzeciego sezonu Stranger Things czy pierwszego sezonu Wiedźmina.

Źródło i foto: Riot Games

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.