Popularny WoW w porównaniu z danymi z listopada 2013 zaliczył wzrost o 200 tysięcy opłaconych kont. Z 7,6 mln do 7,8 mln. Większa ilość kont cieszy twórców jednak produkcji jeszcze daleko do wyników z 2010 roku i 12 mln wykupionych abonamentów.
Diablo III z kolei w ciągu ostatniego kwartału sprzedało około 1 mln egzemplarzy gry (na wszystkich platformach) i obecnie przekroczyło liczbę 15 mln kopii kupionych przez graczy od momentu pojawienia się tytułu w 2012 roku.
W tym roku ukażą się dodatki do wymienionych produkcji Diablo III: Reaper of Souls oraz WoW: Warlords of Draenor, które zapewne także osiągną bardzo dobre wyniki sprzedaży. Jednak CEO firmy, Bobby Kotick niecierpliwie czeka na ukazanie się Destiny. Gry studia Bungie, który jego zdaniem jest kolejną marką wartą biliony dolarów.
Źródło: www.techienews.co.uk