Nie będę Was oszukiwał: Bioshock Infinite jest bardzo dużą grą, a my tworzymy rzeczy, o których nikt wcześniej nie pomyślał w pierwszoosobowych shooterach. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku pierwszej części Bioshocka, którego data premiery została opóźniona o kilka miesięcy. Dlaczego? Ponieważ Big Daddy nie był tym Big Daddym, którego tak dobrze znacie i kochacie. Bo kij golfowy Andrew Ryana potrzebował korekty wymachu. I ponieważ Rapture potrzebowało jeszcze jednej zabrudzonej warstwy stylu Art Deco.
Ta sama zasada ma miejsce w przypadku Bioshock Infinite.
Co to dla Was oznacza? Trochę dłuższego oczekiwania, ale co ważniejsze, jeszcze lepszego Bioshock Infinite. Coś co jest świetne może stać się jeszcze lepsze, a my postanowiliśmy skorzystać z tej możliwości – jesteśmy to winni zarówno nam samym jak i Wam, naszym fanom. Irrational Games to jeden z tych niewielu szczęśliwych deweloperów, którzy mogą zapytać opłacających nas ludzi: „Hej, czy możecie opłacać nas jeszcze odrobinę dłużej”?
Nie będziemy też pokazywać Bioshock Infinite podczas dużych eventów tego lata, jak E3 i Gamescom. W ten sposób, następnym razem jak zobaczycie naszą grę, to będzie właśnie ten produkt, który planowaliśmy i chcieliśmy umieścić w pudełkach z grą. Przygotowywanie się do tego typu eventów odrywa od tworzenia gry, a my chcielibyśmy wykorzystać czas na stworzenie najlepszej możliwej wersji Bioshock Infinite, która w lutym trafi w Wasze ręce”.
Przypomnijmy, że W BioShock Infinite gracze wcielą się w nieustępliwego Bookera DeWitt, byłego agenta Pinkerton, który razem ze swoją towarzyszką, Elizabeth, stara się uciec z Columbii osadzonej w alternatywnej wizji Ameryki roku 1912. Przemierzając obszerne tereny gry, dwójka bohaterów stawia czoła nieprzyjaciołom, korzystając przy tym z całego arsenału zupełnie nowych broni i umiejętności. Jak wszystkie tytuły Irrational Games, BioShock Infinite posiada wciągającą fabułę, a mechanika rozgrywki uzupełnia klasyczne dla serii BioShock rozwiązania nowymi, takimi jak starcia w powietrzu.
Więcej informacji na temat gry znajdziecie na oficjalnej stronie projektu.
Źródło: Cenega