Jeśli jesteście fanami gry Cyberpunk 2077, to bez wątpienia ucieszycie się na tytułową wieść. Już za kilka dni sklepowe półki wzbogacą się o limitowe napoje Oshee. Konsumenci będą mogli wybierać spośród czterech różnych smaków, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Ponadto przygotowano specjalną kampanię marketingową obejmującą specjalny konkurs.
Oshee Cyberpunk 2077 na półkach w całej Polsce
Kilkanaście dni temu byliśmy świadkami dodatku Widmo wolności do gry Cyberpunk 2077, który tak naprawdę tchnął w nią drugie życie. Widać to szczególnie po statystykach aktywności na platformie Steam. Poza tym dowiedzieliśmy się, że planowana jest realizacja serialu/filmu live-action osadzonego w tymże uniwersum. Jak się jednak okazuje, CD PROJEKT ma jeszcze w zanadrzu kilka kart jeśli chodzi o promocję tytułowego produktu. Zerknijmy na to nieco bliżej.
Wielbiciele wiedźmińskiej marki bez wątpienia kojarzą pewnie butelki/puszki napojów Oshee stylizowane na eliksiry. Wzbogacone są one o podobizny Geralta, Yennefer, Ciri czy Triss. Nadal można je spotkać w sklepach na terenie całej Polski, co można uznać za ewidentny dowód na popularność współpracy. Już za kilka dni na półki trafi natomiast limitowana linia produktów nawiązująca do cyberpunkowego świata.
Oshee po raz drugi połączyło siły z grupą CD PROJEKT wprowadzając na rynek serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Cyberpunk 2077. Są one inspirowane światem gry, zarówno pod kątem wizualnym (charakterystyczne kolory: żółty i zielony), jak i immersyjnym (intensywne, energetyczne smaki).
Dwa spośród czterej produktów są już dostępne w internetowej sprzedaży, lecz na fizycznych półkach sklepowych pojawią się dopiero 12 października. Istotne są tu jednak szczegóły. Początkowo znaleźć będzie można napoje Vitamin Fuel (smaki truskawka-brzoskwinia oraz wiśnia-imbir) i to tylko w sieci sklepów Kaufland.
Kilka dni później w sprzedaży pojawią się także napoje energetyczne Vitamin Energy Boost (smaki liczi-jaśmin oraz guma balonowa). Wtedy też produkty powinny trafić do dystrybucji w największych sieciach handlowych na terenie całego kraju. Warto więc ruszyć na łowy, szczególnie jeśli jesteście fanami marki Cyberpunk 2077.
To jednak nie wszystko. Niedługo ruszy także kampania reklamowa produktów. W pierwszym etapie obejmie promocję w sieci oraz akcję konkursową – nie znamy jednak szczegółów. Należy więc uzbroić się w odpowiednią dawkę cierpliwości. Osobiście jestem ciekaw czy te napoje staną się równie popularne jak te z Wiedźmina.
Czas pokaże.
Źródło: Wirtualne Media, Oshee / Zdjęcie otwierające: Oshee, CD PROJEKT