Na kanale YouTube Team Epiphany pojawił się obszerny wywiad z jednym z deweloperów pracujących nad The Division. Dowiadujemy się z niego kilku interesujących kwestii. Nas najbardziej interesuje jednak kondycja pecetowej wersji.
Jak się okazuje, użytkownicy pecetów nie otrzymają znacznie ładniejszej grafiki w porównaniu do edycji konsolowych. Przedstawiciel Ubisoftu informuje, że pecetowa wersja nie jest portem i od początku powstawała z myślą o blaszakach. Mimo wszystko deweloperzy zdecydowali się na „przycięcie” grafiki, by ta nie odstawała zbytnio od konsol. – Nie byłoby to fair w stosunku do graczy konsolowych – argumentuje pracownik Ubisoftu.
Wersja pecetowa otrzyma oczywiście znacznie więcej opcji konfiguracyjnych związanych z grafiką, jednak jej ogólny poziom nie będzie prezentował lepszej jakości niż to, co zobaczymy na konsolach. Co ciekawe, wersje na Xbox One i PlayStation 4 otrzymają możliwość zmniejszenia jakości grafiki, by uzyskać lepszą płynność rozgrywki. Wcześniej tego typu rozwiązania nie były dostępne na konsolach.
Źródło: Inquisitr