Dowiedzieliśmy się, że Player szykuje się do podniesienia cen większości dostępnych planów abonamentowych. Platforma należąca do TVN Warner Bros. Discovery nie zadowoli więc swoich subskrybentów, którzy od najbliższego okresu rozliczeniowego będą musieli wyciągnąć z portfela nieco więcej złotówek. Oczywiście nie zabrakło wzmianki dotyczącej inwestycji tych środków w produkcję bardziej jakościowej zawartości. Zerknijmy na to wszystko nieco bliżej.
Player – ceny których pakietów poszły w górę?
Jeśli śledzicie branżę streamingową, to zapewne niejednokrotnie byliście świadkami informacji na temat podwyżek. Sami zresztą niejednokrotnie Was o nich informowaliśmy. Nieciekawe wieści czekają chociażby subskrybentów Netflixa, pewien czas temu podrożał także Disney+ czy NVIDIA GeForce Now. Oprócz tego doświadczyliśmy zmian w cenniku YouTube Premium czy Spotify Premium – praktycznie wszystko poszło do góry. Teraz natomiast przyszedł czas na kolejną usługę, co (niestety) przestało już szokować. O co dokładnie chodzi?
- Sprawdź również: Max lada chwila wystartuje w Polsce. Poznaliśmy kolejne szczegóły
TVN Warner Bros. Discovery przekazało niekoniecznie dobrą wiadomość. Okazuje się bowiem, że Player przywita abonentów wyższymi opłatami za poszczególne pakiety. Tego typu informacja zapewne nie przyjmie się z pozytywnym odzewem aktywnych użytkowników, ale raczej trudno liczyć na cofnięcie podjętej decyzji. Dlatego też warto od razu spojrzeć na to, co się zmieni.
Player – wzrost stawek:
- plan z reklamami: 15 zł (wcześniej 10 zł),
- plan bez reklam: 25 zł (wcześniej 20 zł),
- plan z reklamami i Eurosport Extra: 25 zł (wcześniej 20 zł),
- plan bez reklam i z Eurosport Extra: 35 zł (wcześniej 30 zł),
- plan z reklamami i kanałami telewizyjnymi: 35 zł (wcześniej 30 zł),
- plan bez reklam i z kanałami telewizyjnymi: 45 zł (wcześniej 40 zł),
- plan bez reklam i z kanałami telewizyjnymi i Eurosport Extra: 50 zł (wcześniej 45 zł).
Jedyną dobrą wiadomością jest to, że zmiany dotyczą wyłącznie pakietów obejmujących dostęp na jeden miesiąc. Jeśli natomiast planujecie wykupić subskrypcję na pół roku, to na szczęście nie ma mowy o jakichkolwiek zmianach. Warto jednak przypomnieć, iż to nie pierwsze podwyżki jeśli chodzi o platformę Player.
Poprzedni rok przywitał konsumentów wzrostem planu bez reklam z Canal+. Nieco wcześniej z kolei byliśmy świadkami nieznacznej podwyżki wszystkich podstawowych pakietów, co nieco wkurzyło konsumentów. Obecne zmiany mogą jednak być dla części osób dosyć zaskakujące. Dlaczego?
- Przeczytaj również: Wiemy, jak WhatsApp obsłuży inne komunikatory. Meta wyjaśnia
Za kilka miesięcy będziemy bowiem świadkami debiutu nowej platformy od TVN Warner Bros. Discovery – mowa rzecz jasna o Max. Serwis ma zaoferować konsumentom treści z Playera i przy okazji być bardzo konkurencyjny cenowo. Trudno więc sobie wyobrazić, że klienci wciąż będą chętnie zerkać w stronę Playera, gdy tuż obok mają usługę oferującą znacznie więcej za (prawdopodobnie) podobne pieniądze.
Czas pokaże jaki dokładnie kierunek obierze koncern.
Źródło: Wirtualne Media, Player / Zdjęcie otwierające: Player (własny zrzut ekranu), freepik.com (@brgfx)