Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network. Dzięki temu w placówkach PP pojawią się ekrany reklamowe. Spółka Skarbu Państwa otrzyma pieniądze w zamian za udzielenie powierzchni dla wyświetlaczy i emisję spotów. Umowa pomiędzy firmami została zawarta na okres pięciu lat. Decyzja została podyktowana m.in. chęcią uatrakcyjnienia wnętrz pomieszczeń.
Poczta Polska postanowiła uatrakcyjnić okres oczekiwania w kolejce. Dzięki temu pomysłowi poczujesz się jak w pociągu lub w galerii handlowej. Niebawem będziesz mógł się przyjrzeć kolorowemu wyświetlaczowi z reklamami.
Nowa umowa Poczty Polskiej
Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network Sp. z.o.o., która zajmuje się dystrybucją ekranów reklamowych. Aktualnie w galeriach, dworcach i innych punktach działa 20 tysięcy takich wyświetlaczy od wymienionej spółki. Liczba ta wzrośnie o 500 egzemplarzy, które trafią do placówek pocztowych w ciągu 10 miesięcy. W jednym budynku dopuszcza się możliwość umieszczenia więcej niż jednego pulpitu. Umowa z wymienioną spółką została zawarta na okres pięciu lat, więc w tym okresie systematycznie będzie rosnąć liczba miejsc wyposażonych w produkty Screen Network.
Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – przekazał Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.
Umowa z firmą Screen Network sprawi, że klienci Poczty Polskiej będą mogli oglądać materiały multimedialne na minimum 43-calowym ekranie. Wszystko to ma zostać realizowane w celu uatrakcyjnienia wnętrza budynków i zwiększeniu budżetu spółki Skarbu Państwa. W końcu otrzyma ona pieniądze w zamian za udzielenie powierzchni dla ekranów i emisję spotów. Nie podano jednak kwot w komunikacie prasowym PP.
Jaka będzie zawartość ekranów reklamowych?
Czym jednak placówki uraczą swoich użytkowników? 70% filmów stanowić mają w założeniach spoty. Na ten moment nie sprecyzowano jednak zawartości przygotowanej dla odbiorców. Wiemy, że będą to zewnętrzni partnerzy biznesowi Poczty Polskiej. Treści te będą komercyjne, więc raczej nie spodziewajmy się wyświetlania kampanii społecznych, informacji o zmianach w przepisach, przypomnienia o powiedzmy dacie złożenia deklaracji PIT. Raczej na ekranach Screen Network zobaczymy reklamy prasy czy książek.
Pozostałe 30% docelowo będą stanowić materiały własne Poczty Polskiej. Dlatego kolorowy ekran przypomni nam o cenach za wysłanie paczki lub listu, czy zmianach w funkcjonowaniu różnych usług jak np. Banku Pocztowego. Do tego na pewno dowiemy się o planach i osiągnięciach państwowej spółki. Czegoś na wzór spotów dostępnych w pociągach PKP Intercity czy Polregio, gdzie firmy informują o rozwoju kolei.
Pytaniem jednak pozostaje kwestia „utrakcyjnienia” wnętrza. Czekanie w kolejce może stać się frustrujące dla klientów w przypadku nieodpowiedniego doboru materiałów. To samo dotyczy powtarzalnego wyświetlania tych samych treści. Niektóre placówki PP już teraz wydają się być przepełnione treścią. Pozostaje liczyć na to, że pomysł zostanie sprawnie wdrożony i nie spowoduje dyskomfortu wśród klientów, którzy czekają na możliwość wysłania listu.
Aplikację Envelo Poczty Polskiej możecie pobrać z naszej bazy tutaj: Envelo
Źródło: Poczta Polska / Grafika otwierająca: Screen Network