Lody Ekipa w Biedronce i Lidlu. Jest małe „ale”
Dwie znane sieci sklepów w Polsce ogłosiły rychłe rozpoczęcie sprzedaży popularnych lodów Ekipa, przygotowanych we współpracy z firmą Koral. W sieci Biedronka da się je kupić już od dziś, aż do 28.04.2021 roku lub do wyczerpania zapasów. Coś czujemy, że zapasy wyczerpią się znacznie szybciej. Cena lodów Ekipa to 1,69 złotych.
Lody Ekipa w Lidlu będzie dało się kupić od 26 kwietnia bieżącego roku. Lidl Polska pisze, że ich cena to 1,69 zł, ale kto wie, ile wyniesie na rynku wtórnym. Mam przeczucie, że znajdą się osoby, które będą chciały odsprzedawać lody, a nie tylko papierki po nich. Szaleństwo?
Dlaczego lody Ekipa są tak popularne?
Aby zrozumieć fenomen lodów Ekipy wystarczy rzucić okiem, kto jest ich twarzą. Najbardziej z rozpoznawalnych youtuberów z czysto komercyjnego projektu Ekipa jest Karol Friz Wiśniewski, którego kanał na YouTube subskrybuje aż 4,34 miliona osób. To ponad 10% populacji naszego kraju! Ekipa Friza działa od 31 sierpnia 2018 roku. Po dziś dzień kanał zdobył ponad 1,42 miliona subskrypcji.
Skład Ekipy Friza w 2021 roku to:
- Friz, właściwie Karol Wiśniewski – youtuber, influencer, pomysłodawca Ekipy
- Wujek Łuki, właściwie Łukasz Wojtyca – youtuber, influencer, manager Ekipy
- Murcix, właściwie Marta Błoch – youtuberka, influencerka
- Poczciwy Krzychu, właściwie Kamil Chwastek – youtuber, influencer zajmuje się zaopatrzeniem i logistyką grupy
- Patec, właściwie Jakub Patecki – youtuber, influencer
- Tromba, właściwie Mateusz Trąbka – youtuber, influencer
- Marcysia, właściwie Maria Ryskala – youtuberka, influencerka
- Wersow, właściwie Weronika Sowa – youtuberka, influencerka
- Mini Majk, właściwie Mateusz Krzyżanowski – youtuber i influencer, uczestnik gali Fame MMA
- Nowciax, właściwie Piotr Nowak – youtuber, fotograf i influencer
- Fusia lub Fusialka właściwie Kasia Bożek – youtuberka, influencerka, tiktokerka, gamerka
Zsumujcie sobie zasięgi poszczególnych youtuberów, a dowiecie się dlaczego tak dużo młodych ludzi chce napełniać sakiewki sprzedawców lodów swoimi pieniędzmi. Hype, czyli często absurdalnie wysoki popyt na określone produkty lub gadżety wśród młodzieży to coś, co trudno wytłumaczyć. Ot, rządzi się swoimi prawami.
Źródło: mat. własny, Ekipa