Zdajemy sobie sprawę, że już od dłuższego czasu oczekujecie oficjalnej daty premiery „Dying Light”. Po długim namyśle zdecydowaliśmy, że gra ukaże się w lutym 2015 roku. Jako że oznacza to premierę kilka miesięcy później niż pierwotnie planowaliśmy, czujemy się zobowiązani wyjaśnić, co wpłynęło na tę ważną decyzję.
Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad „Dying Light”, postanowiliśmy, że naszym priorytetem będzie innowacja. Chcieliśmy dać Wam swobodę ruchu, jakiej jeszcze w grach z otwartym światem nie doświadczyliście. Po miesiącach ciężkiej pracy jesteśmy tak blisko urzeczywistnienia naszej wizji, że nie wyobrażamy sobie, abyśmy mieli zatrzymać się krok przed metą.
Jesteśmy przekonani, że „Dying Light” wraz z naszym systemem Natural Movement zmieni Wasze oczekiwania wobec gatunku. Dlatego nie chcielibyśmy zmarnować tego potencjału wypuszczając grę przedwcześnie. Temu nastawieniu na jakość podporządkowujemy wszystkie nasze decyzje i mamy nadzieję, że Wy również podzielacie pogląd, iż jakość rozgrywki zawsze powinna stać na pierwszym miejscu.
Nowa data premiery pozwoli nam w pełni zrealizować naszą wizję innowacyjnej gry „open world”. Nie będziemy zmuszeni pójść na ustępstwa na żadnej z pięciu platform, na których pracujemy. Dla Was oznacza zaś, że otrzymacie wyjątkową i dopracowaną grę, która z nawiązką wynagrodzi oczekiwanie.
Na koniec chcielibyśmy podziękować partnerom z Warner Bros. Interactive Entertainment, którzy w pełni poparli naszą decyzję. Praca w środowisku, w którym jakość jest powszechnie traktowana jako wartość nadrzędna, jest czystą przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że jest to jedyny sposób, aby tworzyć naprawdę wspaniałe gry.
Mamy dla Was jeszcze jedną wiadomość: już w przyszłym miesiącu podczas E3 2014 opowiemy Wam szerzej o ekscytujących rozwiązaniach, jakie zaoferuje „Dying Light”. Nie przegapcie tego!
Zespół „Dying Light”
Źródło: Techland