SkyShowtime już niedługo zyska plan abonamentowy zawierający reklamy. Zmiany obejmą także polski rynek, co należy uznać za swego rodzaju przełamanie pierwszych lodów. Konsumenci będą mogli wybierać spośród dwóch pakietów, cena tego podstawowego na szczęście nie ulegnie zmianie. Nie ma też mowy o uszczupleniu oferty programowej osobom decydującym się na tańszą subskrypcję. Poniżej znajdziecie wszystkie informacje odnośnie do nadchodzących nowości.
Reklamy na SkyShowtime – szczegóły
Trzeba przyznać, że do tej pory Polskę omijały wszystkie kontrowersyjne decyzje podejmowane przez streamingowych gigantów. Netflix, HBO Max, Disney+, Amazon Prime Video – platformy wprowadziły reklamy na wielu rynkach, nasz jeszcze musi chwilę postać w kolejce. Przed szereg postanowił wyjść właśnie SkyShowtime, który już za dwa miesiące zaoferuje konsumentom swego rodzaju powiew świeżości. Czego dokładnie możemy się spodziewać?
- Sprawdź również: Action apeluje o pilny zwrot produktów. Są szkodliwe dla zdrowia
SkyShowtime przedstawił właśnie subskrypcję „Standard z reklamami”, która wejdzie do Polski już 23 kwietnia 2024 roku. Cena nadchodzącego pakietu wyniesie 19,99 zł miesięcznie, podczas gdy koszt podstawowego planu pozostanie bez zmian, 24,99 zł miesięcznie. Nie będzie też jakichkolwiek ograniczeń jeśli chodzi o dostępność – platformę znajdziecie na urządzeniach z systemem iOS, Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung, a także z poziomu przeglądarki.
Na szczęście nie ma również planów na zmniejszenie liczby dostępnych filmów i seriali. Otrzymane przez nas oświadczenie wskazuje wyłącznie na różnicę w cenie oraz obecność spotów. Nie pojawia się ani słowo sugerujące obniżenie jakości audiowizualnej czy braku możliwości pobierania zawartości i oglądania jej offline. Niestety trudno też określić długość wyświetlanych reklam i miejsce ich występowania. O tym zapewne przekonamy się dopiero w praktyce.
Czy to się opłaca?
Trzeba przyznać, że to dosyć znaczący krok jeśli chodzi o streaming na terenie naszego kraju. SkyShowtime jest bowiem pierwszą dużą platformą, która zdecydowała się na podjęcie takiej decyzji na terenie wszystkich państw. Kto wie, może jej śladem pójdą inni giganci pokroju Netflixa? Czas pokaże, osobiście wcale by mnie to nie zdziwiło.
Zmian nie odczują osoby korzystające z oferty powitalnej – one nadal będą mogły cieszyć się usługą bez reklam za jedyne 12,49 zł miesięcznie. Sam jestem tego beneficjentem i muszę przyznać, że SkyShowtime to obecnie bardzo przystępny serwis. Możemy tam bowiem znaleźć szereg treści od wytwórni Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Sky Studios oraz Peacock. Pojawia się tam coraz więcej kinowych hitów, niedługo trafi nawet Oppenheimer.
Jeśli jesteście fanami lokalnych produkcji, to także powinniście być zadowoleni. Poinformowano bowiem, że w 2024 roku planowane są liczne inwestycje. Możemy więc spodziewać się debiutu kilku polskich filmów i seriali. Szczegółów niestety jeszcze nie podano. Warto więc uzbroić się w odrobinę cierpliwości.
- Przeczytaj również: Wciąż masz Windows 10? ChromeOS Flex to darmowa alternatywa
Przypominamy – pakiet z reklamami pojawi się na SkyShowtime już 23 kwietnia 2024 roku.
Źródło: SkyShowtime (informacja prasowa) / Zdjęcie otwierające: SkyShowtime (informacja prasowa)