Gdyby nie zielony robot pojawiający się na końcu, zapewne mało kto rozpoznałby, że to reklama Androida.
Ponieważ nie każdy jest wyczulony na takie niuanse pojawia się jeszcze napis, z którego dowiadujemy się, że fortepian wyposażony jest w 88 klawiszy, ale każdy jest inny. Co by się stało, gdyby wszystkie były takie same?
Hasło „Be together. Not the same” zostało odzwierciedlone w nietypowy sposób. Młody pianista grający z pasją Sonatę Księżycową Ludwiga van Bethoveena używa dwóch fortepianów. Różnica w brzmieniu polega na tym, że drugi z instrumentów został specjalnie dostrojony. Wydaje tylko jedną nutę, środkowe C.
Ponieważ nie każdy jest wyczulony na takie niuanse pojawia się jeszcze napis, z którego dowiadujemy się, że fortepian wyposażony jest w 88 klawiszy, ale każdy jest inny. Co by się stało, gdyby wszystkie były takie same?
Trzeba przyznać, że to bardzo subtelny sposób na to, aby wykazać monotonię iOS i różnorodność Androida. Google naprawdę się postarało, chociaż 90% słuchaczy zapewne nie usłyszy różnicy. Za dużo grali w Battlefielda i Counter-Strike’a.
Źródło: droid-life.com