Okazało się bowiem, że zainteresowanie uaktualnieniem przerosło możliwości serwerów Apple i podczas sprawdzania softu pojawiał się błąd 3200, skutecznie uniemożliwiający dalsze przeprowadzenie procesu instalacji. Wczoraj w godzinach wieczornych polskiego czasu bardzo wielu użytkowników narzekało na ten błąd. Ale to jeszcze nie wszystko – w momencie, gdy najnowsza wersja systemu została już zainstalowana, pojawiły się kolejne problemy.
Niektórzy użytkownicy narzekają na zniknięcie z ich urządzeń plików multimedialnych, np. muzyki czy zdjęć, aplikacji, wszelkich danych, jak kontakty czy wiadomości (tych ostatnich nie da się odzyskać, wcześniejsze – jeśli były zsynchronizowane z iTunes – owszem). Jeśli napotkaliście podobne problemy – dajcie znać w komentarzach.
Przypomnę tylko, że swoje urządzenia mogą zaktualizować posiadacze ostatnich trzech generacji smartfonów Apple: iPhone 3GS, iPhone 4 oraz iPhone 4S (który w pierwszych krajach pojawi się jutro), dwóch tabletów: iPad i iPad 2 oraz dwóch odtwarzaczy muzycznych: iPod trzeciej i czwartej generacji. Do zainstalowania aktualizacji potrzebne jest oczywiście iTunes.
Źródło: Neowin