„Mayday button” działa na prostej zasadzie, iż jeśli w tablecie wystąpił jakiś błąd i nie wiemy jak sobie z nim poradzić to możemy szybko skontaktować się z działem wsparcia. Pracownik techniczny otrzymuje wtedy możliwość do wglądu w obraz na naszym urządzeniu i doradza jak odpowiednio poradzić sobie z problemem. Według statystycznych danych, które opublikował ostatnio Amazon, aż 75 proc. wszystkich błędów w Amazon Kindle Fire HDX zgłaszana jest przy pomocy „mayday button”.
Bardziej interesujące są jednak inne dane. Wedle firmy jej technik powinien odezwać się do klienta w ciągu 15 sekund. Na razie Amazonowi udaje się utrzymać ten standard aż z nadwyżką. Wystarczy tylko średnio 9.75 sekund, aby otrzymać pomoc. Brzmi nieźle, ale jest tu jednak pewien haczyk. Firma jak na razie nie poinformowała z jak wielką liczbą zgłoszeń musi zmagać się każdego dnia. Być może jest ich po prostu niewiele i na razie udaje się utrzymać normę. Dopiero, kiedy ta liczba zostanie ujawniona będziemy mogli realnie ocenić sukces serwisu Amazona. Niestety funkcja „mayday button” nie działa na razie w Polsce.
Źródło/Zdjęcie: Pcworld