Użytkownicy zgłaszają, iż ich smartfony po aktualizacji stały się albo bezużyteczne (bootloop) albo wytrzymują na jednym ładowaniu zaledwie kilka godzin. W innych przypadkach oprogramowanie nie działa prawidłowo podczas łączenia się z siecią Wi-Fi: te problemy są jednak powtarzalne na wybranych sieciach, tak więc nie każdy będzie nimi dotknięty. Najgorszy w tym wszystkim jest jednak czas pracy na baterii: kilka godzin oraz nagrzewanie się smartfona to niezbyt dobry omen.
Co zrobić w tej sytuacji? Niektóre zgłoszenia niestety pokazują, że nawet przywrócenie smartfona do ustawień fabrycznych nie daje żadnej poprawy – błędy powracają od razu po skonfigurowaniu urządzenia. Na ten moment nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać aż Samsung weźmie się do pracy oraz zidentyfikuje błędy i wyda stosowną poprawkę. Pamiętajcie, iż błędy nie dotyczą wszystkich osób, które zdecydowały się na aktualizację, tak więc możliwe, że po prostu problemy Was ominą.
Warto jednak mieć tę całą sytuację na uwadze.
Źródło: Forum Samsung