Największą zmianą będzie integracja z Facebookiem. Użytkownicy będą mogli wyzwać znajomych na pojedynek za pośrednictwem Facebooka, zaś informacja która pojawi się na serwisie społecznościowym będzie widoczna dla innych znajomych. Dzięki temu i tak już niemała popularność może się znacząco zwiększyć.
Dotychczas Angry Birds Friends zainstalowano 60 milionów razy, zaś miesięcznie w tytuł gra ok. 15 milionów graczy na całym świecie. Większych zmian poza integracją z Facebookiem Rovio nie planuje. Zaznacza jednak, że aspekt społecznościowy będzie miał kluczowe znaczenie i prawdopodobnie doczekamy się kolejnych zmian i dodatków w przyszłości.
Przy okazji poinformowano, że w 2012 roku przychody osiągnęły 200 mln USD, co jest prawie dwukrotnie lepszym wynikiem w stosunku do roku poprzedniego. Na czysto firma zarobiła 71 mln USD, co porównując do 45 mln USD z roku 2011 jest bardzo dobrym wynikiem.
Źródło: Rovio