Nietrafione zakupy? Od teraz zwrócisz je przez InPost Mobile
Konieczność odesłania uprzednio zakupionego produktu nie jest niczym nowym dla osób regularnie robiących zakupy w sieci. Zły rozmiar butów? Produkt na żywo prezentuje się inaczej niż na zdjęciach? A może ot trywialna zmiana podjętej wcześniej decyzji? Konsument ma dwa tygodnie na zwrot towaru kupionego w sieci bez podania przyczyny. Od teraz da się go łatwo odesłać dzięki apce InPost Mobile. Szybko, wygodnie i bez etykiety.
Czytaj również: Elektrośmieci do Paczkomatów. Ruszają InPost Elektro Zwroty
Jak zwrócić przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?
Dokonanie procesu zwrotu przesyłki jest naprawdę proste. Oto, co musisz zrobić:
1. Kliknij ikonę „Zwróć” w dolnym menu aplikacji.
2. Wybierz przesyłkę do zwrotu.
3. Wypełnij dane zwrotu i poczekaj na potwierdzenie.
4. Przygotuj paczkę ze zwrotem.
5. Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie.
To wszystko! Co istotne: zwrotu w ten sposób można dokonać jedynie do partnerskich sklepów.
Pobierz aplikację InPost Mobile
Aplikację InPost Mobile możesz pobrać w wariantach dla urządzeń Apple z systemem iOS oraz sprzętu korzystającego z systemu Android. Odpowiednie linki do pobrania apki zamieściliśmy poniżej.
Źródło: InPost