Apple Music coraz mocniejsze. Firma chwali się liczbą subskrypcji

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Apple Music coraz mocniejsze. Firma chwali się liczbą subskrypcji
Podczas poniedziałkowej konferencji WWDC Apple poruszyło wiele tematów. Zapowiedziało między innymi nowe iPady Pro, ale także odniosło się do swoich usług – w tym Apple Music.

Amerykańska firma zdradziła, że muzyczny serwis posiada już 27 mln użytkowników, którzy płacą za dostęp do muzyki każdego miesiąca. To imponujący wynik, zważywszy na fakt, że jeszcze kilka miesięcy liczba ta wynosiła 20 mln.

Warto przy okazji porównać ten rezultat do największego rywala – Spotify. Szwedzka usługa streamingowa chwaliła się ostatnio 50 mln płacących klientów. Serwis posiada też sporo osób korzystających z darmowego planu, w którym występują reklamy.

Pozycja Spotify jest póki co niezagrożona, jednak Szwedzi muszą się powoli oglądać za siebie. Apple Music odnotowuje bowiem regularne i stosunkowo duże wzrosty.

Należy również zaznaczyć, że funkcjonowanie obu usług jest nieco inne. Spotify oferuje bowiem darmowy plan, w ramach którego można korzystać z serwisu bez płacenia, natomiast Apple Music w całości opiera się na subskrypcji, kusząc klientów 3-miesięcznym darmowym okresem próbnym.

Źródło: Neowin

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.