Po niecałych trzech miesiącach liczba ta wzrosła do 10 milionów. Skąd ten nagły skok?
Przypomnijmy, że Apple Music wystartowało w czerwcu 2015 roku. W listopadzie Apple zdecydowało się udostępnić usługę również dla posiadaczy urządzeń z systemem Android i to jest zapewne główny powód kolejnego rekordu.
Tim Cook może już mówić o wielkim sukcesie. Usługa muzyczna firmy z logo nadgryzionego jabłka jeszcze nie nie zagraża, ale mocno napiera na największego gracza w tym segmencie biznesu. Co prawda Spotify ma 20 mln aktywnych subskrypcji, ale aby osiągnąć 10 mln firma musiała pracowicie kolekcjonować klientów przez długie sześć lat!
Apple Music pokonało już choćby Deezera, który ma niecałe 6,5 mln płacących klientów i Pandorę, którą wybrało 4 mln osób.
Muzyka Apple kosztuje obecnie 4,99 euro za miesiąc (ok. 22 zł) lub 7,99 euro (ok. 35 zł) dla sześciu osób w wariancie rodzinnym.
Źródło: recode